.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهردار محمودآباد خبر داد:
نصب بزرگترین تلویزیون شهری شمال کشور در محمودآباد

 شمال نیوز:  شهردار شهر ساحلی محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما از نصب بزرگترین تلویزیون شهری شمال کشور در محمودآباد خبر داد.

محمدرضا شعبانی گفت: بمنظور درج پیام های فرهنگی و آموزشی و معرفی قابلیت های تفریحی و توریستی و سایر کارکردهای اجتماعی و  فرهنگی و مذهبی بزرگترین تلویزیون شهری در سه راهی شهر محمودآباد نصب میگردد.

وی افزود : این تلویزیون از جدید ترین و مدرنترین تلویزیونهای شهری کشور محسوب میگردد که به همت موسسه تبلیغاتی لطفی و در ابعاد 5×8 با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال و با قابلیت فرستنده و گیرنده مانیتورینگ  و فول اچ دی و پخش آنلاین و کنترل از راه دور بصورت شبانه روزی پخش برنامه خواهد نمود.

شهردار محمودآباد گفت: عملیات احداث فنداسیون این نمایشگر آغاز شده و تا دوماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

محمدرضا شعبانی همچنین از ساخت و راه اندازی 3 جایگاه تاکسی مدرن و زیبا در شهر محمودآباد خبر داد و گفت: این جایگاهها در ورودی سه محور خیابان آزادی و خیابان معلم و خیابان امام خمینی با اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال در حال ساخت می باشد.

وی همچنین از جمع آوری بروز زباله در سطح شهرستان محمودآباد خبر داد و گفت: پیش از این زباله ها هر دو روز یکبار از سطح شهر جمع آوری میشد با جذب پیمانکار جدید بصورت روزانه و مکانیزه جمع خواهد شد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.